Handdoek

Forums Deel 1 : Zolder De kist Handdoek

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Game Master

Dit topic gaat over de puzzel die hoort bij de handdoek die je in de kist vindt. Loop je hier vast? Check dan hieronder de hints: je kunt ze openklappen door op de pijltjes ervoor te klikken. Je mag ook reageren op dit bericht om meer hints te vragen of te geven maar houd het leuk en netjes! Geef niet zomaar antwoorden weg aan de andere spelers šŸ˜‰

Wat moet ik met die getallen?

Dit zijn coƶrdinaten

Ik weet wat de getallen zijn, maar ik denk niet dat ik de juiste locatie ermee gevonden heb…

Combineer de witte cijfers met elkaar en de blauwe cijfers met elkaar. Zet halverwege (tussen de 2 reeksen per kleur) een komma en neem deze coƶrdinaten over in Google. Als het goed is kom je nu ergens op een soort … park uit?

Ik heb de juiste locatie misschien wel gevonden, maar weet niet hoe ik nu aan het juiste ‘huisnummer’ moet komen?

Je bent niet op zoek naar het adres van dit park, maar naar het nummer van het vakantiehuisje op dit park, exact daar waar de coƶrdinaten naartoe wijzen. Hier heb je natuurlijk wel een plattegrond nodig met de nummers van de huisjes erop… heb je al op Google gezocht naar die plattegrond van dit vakantiepark?

Het antwoord…

441

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Het forum ‘De kist’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.