Routefotos

Forums Deel 2 : Dansen De School Routefotos

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Game Master

Dit topic gaat over de route die moet achterhalen met behulp van oude foto’s, zodra je op de computer op het kantoor van de dansschool hebt gezocht op de volledige naam die je hebt gevonden. Loop je hier vast? Check dan hieronder de hints: je kunt ze openklappen door op de pijltjes ervoor te klikken. Je mag ook reageren op dit bericht om meer hints te vragen of te geven maar houd het leuk en netjes! Geef niet zomaar antwoorden weg aan de andere spelers 😉

Ik snap niet hoe ik moet weten wat ik moet invullen?

Bij deze puzzels heb je Google Maps nodig. Vind de kerk en het plein dat op de eerste foto staat (plaats in Sliedrecht) en redeneer vanaf daar waar de foto’s en de teksten daarbij je naartoe sturen. Lees ook de hints op de pagina’s zelf!

Ik ben op zoek naar een school, maar ik weet niet hoe/waar ik dat kan vinden?

Deze school bestaat niet meer. Maar als je zoekt naar ‘School 2 Sliedrecht’ of ‘School II Sliedrecht’ op Google (NB: niet Google Maps! Maar echt Google) vind je allerlei pagina’s waarop over deze school wordt verteld…

Bestaat die brug nog wel die genoemd wordt?

Nee! Maar er is wel een straat naar vernoemd…

Ik snap google maps niet. Mag ik alle antwoorden?

1. Kerkbuurt
    2. Oranjestraat
    3. Gereformeerde kerk
    4. Oosterbrug
    5. Parkzicht
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Het forum ‘De School’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.